کمک ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین دامغانی برای آزادسازی زندانیان غیرعمد

در جشن گلریزان دامغان، نیکوکاران این شهرستان ۷۰۰ میلیون ریال به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان سمنان، مراسم گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور باهنر مدیر کل زندان‌های استان سمنان، شکوری رئیس دادگستری شهرستان، گلی دادستان عمومی و انقلاب دامغان، نقیبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، جمعی از خیرین و نیکوکاران و سایر مسئولان شهرستانی در تالار جوان دامغان برگزار شد.

حسین شکوری رئیس دادگستری شهرستان دامغان در این مراسم گفت: در این شهرستان ۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان نگهداری می‌شوند که برای آزادی آنان به کمک چهار میلیارد ریالی خیران نیاز است.

در بخش دیگری از این مراسم سیدهادی نقیبی مدیرعامل ستاد دیه استان سمنان  بیان کرد: مهریه و بدهکاری ناشی از ضمانت چک، بیشترین جرم ۱۱۳ زندانی است که به علت جرایم غیر عمد در زندان‌های استان سمنان به‌سر می‌برند .

وی با اشاره به استقبال خیرین دامغانی از این گلریزان ابراز کرد: نیک‌اندیشی در زمره خصایص مردم دامغان بوده و امسال نیز خوشبختانه نشان دادند که با وجود تمام تنگناهای اقتصادی، کمک به همنوع را در دستور کار دارند.

سیدعلی سیادت رئیس زندان دامغان در پایان این مراسم گفت: نیکوکاران دامغانی در آئین گلریزان امسال ۷۰۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی، چک و تعهدی به منظور آزادی محبوسین جرائم غیرعمد هدیه دادند.

وی افزود: با یاری دستان سخاوتمند خیران نیک‌اندیش دامغانی در جشن گلریزان امسال، زمینه آزادی بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد در دامغان فراهم آمده است.

گفتنی است، پیش از این آئین، جشن گلریزان در سمنان، شاهرود و گرمسار برگزار شده بود.

شما ممکن است این را هم بپسندید