کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیرین استان سمنان در جشن‌های گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد

رئیس هیئت امناء ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان از افزایش دو برابری کمک‌های خیرین استان در جشن‌های گلریزان سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰ میلیارد ریال جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان سمنان به نقل از خبرگزاری مهر، سید محسن مظهری افزایش دو برابری کمک‌های خیرین استان سمنان در جشن‌های گلریزان سال جاری را از جمله برکات و آثار معنوی ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: مجموع کمک‌های خیرین برای آزادسازی زندانیان غیرعمد امسال ۱۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

وی با تقدیر و تشکر از حضور خیرین در جشنهای گلریزان که در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار شد، گفت: کمک مدیران بخش صنایع و واحدهای تولیدی در سال حمایت از کالای ایرانی نیز چشمگیر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: شکات خصوصی برخی از پرونده‌ها نیز با اعلام گذشت در بخشی از مطالبات خود تاثیر چشمگیری در فراهم سازی زمینه آزادی زندانیان داشته اند که نوعی همراهی در این کار خیر بوده است.

مظهری در ادامه از آزادی ۲۳ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون خبر داد و افزود: پیگیری و اقدام های قانونی جهت آزادی دیگر زندانیان اینگونه جرائم با استفاده از کمکهای جمع آوری شده در جشن گلریزان و با حمایت خیرین  استان در حال انجام می باشد.

شما ممکن است این را هم بپسندید