کمک بیش از ۳۶۰ میلیون تومانی نیکوکاران گرمساری در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار، بیش از ۳۶۰ میلیون تومان برای کمک به زندانیان اهدا شد.

در مراسم جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که با حضور مدیرکل زندان‌های استان، امام جمعه گرمسار، رییس دادگستری و قضات گرمسار، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان و خیرین شهرستان در تالار فرهنگیان گرمسار برگزار شد، خیرین گرمسار، آرادان و ایوانکی بیش ازسه میلیارد و ششصد میلیون ریال کمک کردند.
امام جمعه گرمسار در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: با توجه به اینکه زندانیان غیرعمد هیچ‌گونه سابقه جرائم کیفری ندارند و به علت بدهی‌های مالی از مهریه، تصادفات و چک برگشتی وارد زندان شده‌اند، لذا فراهم شدن زمینه آزادی این افراد می‌تواند آسیب‌های اجتماعی متوجه خانواده این افراد را کاهش دهد.
حجت الاسلام علیرضا آرامی با دعوت از مردم برای مشارکت در امر آزادسازی زندانیان غیرعمد بر لزوم با ترویج فرهنگ مشارکت تمامی اقشار مردم در زمینه حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان تاکید کرد.
مدیرکل زندان‌های استان سمنان نیز در این مراسم با قدردانی از مشارکت نیکوکاران گرمسار، آرادان و ایوانکی، تصریح کرد: در سال گذشته با یاری خیرین و ستاد دیه استان، زمینه آزادسازی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۸۵ میلیارد ریال فراهم گشت.
امید کهربایی بابیان اینکه خوشبختانه گرمسار تعداد اندکی زندانی مرتکب جرائم غیر عمد دارد، افزود: مشارکت خیران در جشن گلریزان برای کمک به آزادی زندانیان ضمن فراهم کردن حضور آن‌ها در کانون خانواده، موجبات کاهش هزینه‌های کشور و کمک به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را نیز فراهم می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه تمامی مردم استان سمنان در نیکوکاری و بخشندگی زبانزد هستند، ابراز کرد: اشاره به این نکته جالب توجه است که خیرین و صنعتگران گرمساری برای آزادسازی زندانیان غیرعمد در تمامی استان اعلام آمادگی کرده‌اند و سال گذشته نیزتعدادی از زندانیان غیرگرمساری استان با کمک صنعتگران این شهرستان از زندان آزاد شده‌اند.
علیرضا نجم الدین رئیس زندان گرمساردر پایان برگزاری این مراسم از جمع‌آوری بیش از سه میلیارد و ششصد میلیون ریال در جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.
وی اضافه کرد: یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از این مبلغ، به صورت نقدی و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز به صورت تعهدی می‌باشد که همراه با کمک‌های ستاد دیه، صرف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد می‌گردد.

شما ممکن است این را هم بپسندید