آزادی ۸۵ زندانی جرائم غیرعمد استان سمنان در سال ۹۴

مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان سمنان اعلام کرد: در سال ۱۳۹۴ تعداد ۸۵ زندانی جرائم غیرعمد استان سمنان از حبس رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.
1485_orig

جدیدی مدیر عامل ستاد دیه شعبه استان سمنان با اشاره به آزادی ۸۵ نفر زندانی جرائم غیرعمد “بدهکار نه بزهکار” خاطرنشان کرد با استعانت از خداوند متعال، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد شعبه استان سمنان در سال ۱۳۹۴ با تخصیص اعتبارات ستاد دیه کشور و کمکهای مردمی استان در جشن های گلریزان ماه مبارک رمضان و مساعدت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانکها توفیق داشته، تعداد ۸۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار که کل بدهی آنان مبلغ ۵۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و گذشت شاکیان و آورده خودشان مبلغ ۴۴ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال بوده را با پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال آزاد و به آغوش گرم خانوادهایشان بازگردانند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۴ تعداد ۵۲۴ نفر زندانی جرائم غیرعمد با تلاش و اقدامات ستاد دیه استان از زندان آزاد شده اند.

وی در پایان گفت: حادثه خبر نمی کند و ممکن است برای هر یک از افراد اتفاق بیافتد، مشکل اصلی این است که با گرفتار شدن زندانی، خانواده آنان نیز به نوعی دچار مشکل خواهند شد. لذا وظیفه انسانی ایجاب می کند که در دستگیری و کمک به این خانواده ها کوشش نمائیم و امیدواریم خیرین و نیکوکاران استان در ماه مبارک رمضان سال جاری از روی نوعدوستی و همکاری هرچه بیشتر در سنت حسنه جشن گلریزان شرکت و به یاری زندانیان جرائم غیرعمد وخانواده های رنج کشیده آنان بشتابند.

شما ممکن است این را هم بپسندید