افتتاح ساختمان جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان

با حضور مدیر عامل ستاد مردمی دیه کشور و جمعی از مسئولین قضائی و اجرائی استان، ساختمان نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان سمنان، سیداسدالله جولایی مدیر عامل ستاد دیه کشور در آئین افتتاح این پروژه گفت: انشاءالله با بهره‌برداری از دفتر جدید نمایندگی ستاد دیه استان سمنان، دور تازه‌ای از فعالیت‌های این ستاد در راستای جذب کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین معتمدان استان با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد آغاز شود و این ستاد به توفیقات بیشتری نائل گردد.

جولایی با بیان اینکه ستاد دیه کشور از سال ۱۳۶۹ با تلاش شهید والامقام لاجوردی تشکیل و پایه‌گذاری شد، خاطرنشان کرد: تشکیل این ستاد اقدامی بسیار ارزشمند است که خیر و حسنه آن تا روز قیامت برای پایه گذار آن و خیرین برکاتی خواهد داشت.

مدیر عامل ستاد مردمی دیه کشور با بیان اینکه ستاد دیه تنها متولی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد می‌باشد بیان کرد: نحوه تأمین منابع ستاد دیه صرفا کمک‌های مردمی است و همچنین این ستاد به سمت ایجاد درآمدهای پایدار هم گام برداشته است.

سیداسدالله جولایی در پایان با قدردانی از باهنر مدیر کل زندان‌های سمنان بواسطه حمایت‌های ارزشمند وی از فعالیت ستاد دیه و تقویت آن ابراز کرد: در راستای اهداف این ستاد که همواره آماده کمک به مددجویان جرائم غیرعمد نیازمند و پذیرا و مشتاق جلب همکاری هموطنان نیکوکار و خیرخواه می‌باشد، لذا اطمینان دارم که این ساختمان جدید تحول بسیار خوبی در روند خدمت‌رسانی به زندانیان جرایم غیرعمد و تقویت ارتباط با شکات برای اخذ تخفیف و خیرین برای جلب کمک‌ها ایجاد خواهد کرد.

محمود باهنر مدیر کل زندان‌های استان نیز در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۵ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱۷۸ میلیارد ریال در زندان‌های استان به‌سر می‌برند، یادآور شد: در سال گذشته ۷۱ زندانی جرائم غیرعمد با میزان بدهی بیش از ۳۶ میلیارد ریال با کمک ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شده‌اند که امیدواریم با جلب کمک‌های مردمی، امسال تعداد بیشتری از مددجویان غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

در این مراسم علاوه بر مدیرعامل ستاد دیه کشور، آسیابی دادستان مرکز استان، باهنر مدیر کل زندان‌های استان، نقیبی مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه استان و جمعی از مسئولین زندان‌های استان و معتمدین و خیرین سمنانی نیز حضور داشتند.

گفتنی است ساختمان جدید نمایندگی ستاد دیه استان سمنان با زیربنای ۶۰ متر مربع دارای ۳ دفتر اداری است که در بلوار قائم شهر سمنان واقع شده است.

نشانی: سمنان، بلوار قائم، بازارچه قائم، ساختمان پاسارگاد، طبقه اول، نمایندگی ستاد دیه استان سمنان کد پستی: ۳۵۴۱۵ – ۳۵۱۹۶

تلفن: ۳۳۳۳۹۱۹۴

 نمابر: ۳۳۳۳۹۱۹۳

حضور مسئولان در مراسم افتتاح ساختمان جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان سمنان

افتتاح ساختمان جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان سمنان

ساختمان جدید نمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان سمنان

شما ممکن است این را هم بپسندید