نیکوکاران شهرستان میامی، ۱۸۸ میلیون ریال به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک کردند

در مراسم جسن گلریزان که شب گذشته در میامی برگزار شد، خیرین و نیکوکاران این شهرستان مبلغ یکصد و هشتاد و هشت میلیون ریال جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک کردند.

0da2956090ac6330788a2c14c49de900

به گزارش روابط عمومی زندان شاهرود، چهارشنبه دهم تیرماه مصادف با ۱۴ ماه مبارک رمضان و در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در راستای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمدی مراسم جشن گلریزان در محل سالن ارشاد اسلامی میامی برگزار شد.
 در این مراسم رئیس دادگستری میامی به ارائه گزارشی از اهم خدمات ستاد دیه و فعالیتهای مددکاری در سال ۹۳ پرداخت. اکبری در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم برای نخستین بار در میامی برگزار می‌شود، هدف از برگزاری جشن گلریزان را گردآوری کمک‌های خیرین جهت کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمدی عنوان نمود.
رئیس دادگستری میامی خاطرنشان کرد: خانواده و فرزندان شخصی که در زندان بازداشت می‌باشد در سختی و مشقت هستند. وی اظهار امیدواری کرد: در شب میلاد کریم اهل بیت با کمک خیرین میامی موجبات آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد فراهم گردد.
 در ادامه این مراسم امام جمعه میامی در سخنانی گفت: در جلسه ای حضور داریم که خیرین و مؤمنین گلچین شده‌اند و نخبگان دین و ایمان در آن حضور دارند. وی اقدامات نیکوکارانه را سنت حسنه ائمه اطهار (ع) دانست و گفت در ماه مبارک رمضان خداوند متعال در برابر هر عمل خیری چندین برابر پاداش می‌دهد.
حجت الاسلام صفایی پور با ذکر روایتی گفت: انسان در دنیا در زندان است و نعماتی که خداوند متعال در بهشت در نظر گرفته در برابر آنچه در دنیا دارند مانند دریایی در مقابل یک قطره است.
وی در خاتمه تاکید کرد: خانواده زندانیان غیرعمد با چشمان گریان و منتظر، سالهاست که غمگین و آزرده هستند، پس بیاییم با اهدای بخشی از مال خودمان لبخند را به لبان آنان هدیه کنیم.
رئیس زندان شاهرود در پایان این مراسم اعلام کرد: وجوهات نقدی و تعهدی اهدایی از سوی خیرین و نیکوکاران شهرستان میامی در این مراسم در مجموع ملبغ یکصد و هشتاد و هشت میلیون ریال می‌باشد.
امید کهربایی افزود: این مبلغ به همراه کمک‌های جشن گلریزان پریشب در شاهرود، صرف آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در زندان شاهرود خواهد شد.
در این مراسم حجت‌‌الاسلام صفایی‌پور امام جمعه، قاضی فرماندار، اکبری رئیس دادگستری، عامری دادستان، رئیس و کارکنان زندان شاهرود و جمعی از مسئولین ادارات،کسبه و تجار، بازاریان و خیرین و نیکوکاران شهرستان میامی شرکت داشتند.

539c3de0ee386b01d37a065bfcbc6c908b1a1f403ba41a0b273e85d1d55f6e722ac3a4e314336613fd9fd1c36ec9c72d

شما ممکن است این را هم بپسندید