۹۰۰ میلیون ریال کمک توسط خیران در جشن گلریزان دامغان جمع‌آوری شد

در جشن گلریزان دامغان، خیرین و نیکوکاران دامغانی ۹۰۰ میلیون ریال جهت کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد کمک کردند. ستاد دیه با بهره‌گیری از این مبلغ به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد زندان دامغان خواهد پرداخت.

6a5b59d0eb20666a6a326baf21dc2ce1

به گزارش روابط عمومی زندان دامغان، امام جمعه دامغان در سخنانی با اشاره به در پیش بودن سالروز میلاد امام حسن محتبی (ع) از ایشان به عنوان شاخص ترین نمونه کرامت و انسانیت نام برد.
حجت الاسلام ترابی گفت: امام حسن (ع) سه بار در طول عمر گرانقدرش کلیه دارایی‌های خود را به نیازمندان انفاق نمود و به عنوان کریم اهل بیت شهرت یافت. از خیرین دعوت می‌نمایم با پیروی از آن امام برای آخرت خود توشه‌ای جمع نمایند که در آن سرا انسان به کوچکترین عمل خیر خود در دنیا به شدت نیازمند می‌باشد.
هاشمی دادستان دامغان نیز در سخنانی از نیکوکاران این شهرستان قدردانی کرد و خواستار کمک هرچه بیشتر آنان به مددجویان نیازمند شد.
در پایان این مراسم امیراحمدی رئیس زندان دامغان اعلام کرد: در جشن گلریزان امسال، مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال از سوی خیرین دامغانی جهت کمک به آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد جمع‌آوری شده است.
امیراحمدی با قدردانی از نیکوکاران دامغانی گفت: آئین گلریزان سنتی بسیار نیکو  است که هر ساله در ماه مبارک جمعی از خیرین را به هدف بازگشت زندانیان نیازمند به جمع خانواده های دردمندشان گرد هم می‌آورد.
گفتنی است در این مراسم، حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه دامغان، عباسعلی عرب مدیر کل زندانهای استان، شکوری رئیس دادگستری شهرستان دامغان، هاشمی دادستان و برخی از قضات دامغان، گونه‌پی مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان و جمعی از مسئولین ادارات، بازاریان و خیرین و نیکوکاران شهرستان دامغان حضور داشتند.

d5f2eab1e1c7fef88d3131db85c1d7ce

276eda2cddade184053c7a80cce35e9b

شما ممکن است این را هم بپسندید