جشن گلریزان زورخانه ای برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در سمنان برگزار شد

جشن گلریزان زورخانه ای با هدف کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در زورخانه شهیدان بستان سمنان برگزار شد.

جشن گلریزان زورخانه ای کمک به آزادسازی زندانیان در شهرستان سمنان با حضور مسئولان ادارات کل زندان‌ها و ورزش و جوانان استان، جمعی از خیران، پهلوانان، پیشکسوتان ورزش زورخانه ای شهرستان و اقشار مختلف مردم در زورخانه شهیدان بستان سمنان برگزار شد.
پس از اجرای این سنت پسندیده، مبلغ ۱۱۵ میلیون ریال هدایای خیران جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد.
این برنامه در راستای سیاست های تربیتی و حمایتی سازمان زندان های کشور و تأکید رئیس سازمان زندان‌ها مبنی بر ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه ای در شهرستان سمنان و اجرای حرکات ورزش زورخانه ای برگزار شد.
رئیس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای شهرستان سمنان در این برنامه فرهنگی ورزشی ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، حضور در فضای معنوی زورخانه را سازنده عنوان کرد و گفت: ترویج ورزش پهلوانی موجب سعادتمندی و هدایت زندانیان خواهد شد.
سلیمان دهرویه با بیان اینکه سنت حسنه گلریزان و برنامه ورزش زورخانه ای در شهرستان سمنان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، سازمان بسیج ورزشکاران استان سمنان و همراهی و همکاری پیشکسوتان این ورزش پهلوانی در شهرستان سمنان برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: با ترویج این ورزش در تمام شهرستان‌ها و استمرار آن تغییری هدفمند در شخصیت زندانیان ایجاد می‌شود.
وی حمایت همه جانبه خیران و نیکوکاران سمنانی از زندانیان جرائم غیر عمد و ارائه کمک های معیشتی به خانواده زندانیان را ستودنی دانست و بیان کرد: شهرستان سمنان در ارائه کمک های انسان دوستانه به زندانیان غیر عمد و خانواده‌های آن‌ها پیش‌قدم است.

شما ممکن است این را هم بپسندید