دادستان شاهرود: نقش پررنگ ستاد دیه استان سمنان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر است

دادستان شاهرود: نقش پررنگ ستاد دیه استان سمنان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر است

حجت االاسلام رضی پارسامنش دادستان عمومی و انقلاب شاهرود در دیدار با معاون اصلاح تربیت زندان‌های استان، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و رییس زندان شاهرود با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، درخصوص کمک برای توسعه اشتغال زندانیان قول مساعد داد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهرود در این دیدار با اشاره به جهش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در شاهرود ابراز کرد: خوشبختانه در ماه های اخیر شاهد به ثمر نشستن اقدامات شایان توجه ستاد دیه استان در جلب اعتماد و جذب مشارکت خیرین و معتمدین شاهرودی بوده ایم.

حجت االاسلام پارسامنش  با بیان اینکه نقش پررنگ ستاد دیه استان سمنان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر است اظهار داشت: بنده از اقدامات مخلصانه و تلاش های بی شائبه مدیر و کارکنان ستاد دیه استان تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم تا پایان سال شاهد اتفاق های بهتری در امر آزادسازی زندانیان غیربزهکار باشیم.

سیدهادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان از زندان‌ها آزاد شده‌اند، که ۲۴ نفر از این تعداد متعلق به زندان شاهرود بوده‌اند.

وی اضافه کرد: مجموع بدهی این ۲۴ زندانی بیش از ۳۳ میلیارد ریال بوده که یک میلیارد و سیصد میلیون ریال آن با کمک خیرین فراهم و در حدود شش میلیارد ریال از محل پرداختی ستاد دیه استان و کشور تامین شده است.، همچنین بیش از ۲۳ میلیارد ریال نیز از طریق مذاکرات مددکاران و معتمدین با شاکیان مورد رضایت قرار گرفته و مابقی از محل آورده زندانیان تامین شده است.

نقیبی از آزادسازی ۳ زندانی غیرعمد شاهرودی در روز جاری خبر داد و گفت: با همدلی و همکاری صمیمانه امام جمعه محترم شاهرود و امار مشارکت خیرین، مددجویان زیادی از زندان شاهرود با کمکهای همشهریان نیکوکار خود به آغوش خانواده بازگشته اند، آنچنان که شاهرود دارای بالاترین آمار در آزادسازی زندانیان غیرعمد در استان می باشد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ زندانی مرتکب جرائم غیرعمد در زندان شاهرود به سر می‌برند گفت: ستاد دیه استان به صورت مستمر با خیرین و معتمدین برای کمک به زندانیان غیرعمد شاهرودی در ارتباط است و اقدامات بی وقفه برای آزادسازی یکایک زندانیان غیرعمد ادامه خواهد یافت.

شما ممکن است این را هم بپسندید