لزوم مشارکت خیران برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در استان سمنان

به گزارش روابط عمومی زندان‌های استان سمنان؛ سیدهادی نقیبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان سمنان با اشاره به برگزاری پویش «از بهار طبیعت تا بهار قرآن» گفت: پویش از بهار طبیعت تا بهار قرآن با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است که با کمک این پویش، تاکنون ۷ نفر از زندانیان بی بضاعت استان آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه این پویش تا ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت تشریح کرد: از آغاز پویش تا کنون با همت مردم و خیرین استان، بیش از ۲ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال کمک مالی جهت آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد جمع آوری شده است.

نقیبی با اشاره به آزادی ۷ زندانی در این پویش خاطر نشان کرد: بدهی بیش از ۲ میلیارد و ۸۶ میلیون ریالی این ۷ مددجو پس از گذشت شاکیان از بخشی از بدهی‌ها و با استفاده از ۱ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال از کمک‌های جمع‌آوری شده در پویش اخیر، مقدمات آزادی آنان فراهم شده است.

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان سمنان با اظهار امیدواری از همکاری و مشارکت هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم تصریح کرد: با کمک اصناف، کسبه و گروه‌های جهادی در فرصت باقی مانده، می توان تعداد بیشتری از زندانیان بی بضاعت غیرعمد زندان‌های استان آزاد می شوند.

وی با قدردانی از مدیرکل زندان‌های استان سمنان به خاطر حمایت و پشتیبانی در برگزاری پویش‌های آزادسازی زندانیان بی‌بضاعت، مشارکت مردم نیکوکار استان را ضامن موفقیت این برنامه‌های خیرخواهانه دانست.

پویش «از بهار طبیعت تا بهار قرآن» با هدف آزادسازی افرادی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی های مالی خود زندانی شده‌اند، از اول نوروز آغاز شده و تا عید سعید فطر در استان سمنان ادامه دارد.

شما ممکن است این را هم بپسندید