نماینده ولی فقیه در استان سمنان: مشارکت مردم در جشن گلریزان مشکلات جامعه را کاهش می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از اعضای ستاد برگزاری جشن گلریزان استان خواست با دعوت از نیکوکاران استان برای جمع آوری هر چه بیشتر کمک‌های مردمی و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده هایشان تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم گلریزان کمک به آزادسازی زندانیان غیرعمد با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه سبقت گرفتن بندگان خدا دراعمال نیک است و انفاق ازجمله اعمالی است که به هراندازه افزایش یابد به همان اندازه در کاهش مشکلات جامعه بخصوص مشکلات نیازمندان تاثیرگذار خواهدبود، و مشارکت مردم در جشن گلریزان از بهترین انفاق‌هاست.

امام جمعه سمنان با تاکید بر بهره‌گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان برای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان ابراز کرد: خیرینی که به آزادسازی زندانیان نیازمند کمک می‌کنند، در واقع انسانی را احیاء کرده‌اند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مبلغ و میزان کمک‌های خداپسندانه چندان مهم نیست و صرف انجام این عمل از اهمیت برخوردار است، خاطرنشان کرد: احسان و انفاق از اعمال مهمی است که در ماه رمضان به آن سفارش بسیار شده است، و انشاءلله نیکوکاران استان از این فرصت بی‌نظیر برای آزادسازی زندانیان غیرعمد و خوشحال نمودن دل همسران و فرزندان آنها بهره بگیرند.

محمود باهنر مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی و نائب‌ رییس ستاد دیه استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه مردم خیرخواه استان همواره در کمک به ستاد دیه و آزادسازی زندانیان غیرعمد مشارکت بالایی داشته‌اند، گفت: امسال نیز قطعا شاهد مشارکت خیرین و نیکوکاران در جشن‌های گلریزان سطح استان خواهیم بود.

وی با تقدیر از اقدام بزرگ خیرین در یاری‌رسانی به مددجویان افزود: تلاش ستاد دیه استان برای آزادسازی این قبیل زندانیان مستمرا ادامه خواهد داشت که نتایج آن نه تنها به فرد زندانی برمی‌گردد بلکه شامل حال تمامی اعضای خانواده وی که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند نیز می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان با اعلام برنامه زمان‌بندی برگزاری جشن‌های گلریزان در سطح استان ابراز کرد: خوشبختانه امسال در اقدامی جالب توجه، تعدادی از زندانیان غیرعمد در همان روز برگزاری گلریزان از زندان آزاد و به جمع خانواده خود خواهند پیوست.

باهنر افزود: در حال حاضر ۱۳۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان به سرمی برند که انشاءلله با یاری مردم مؤمن استان زمینه آزادسازی تعدادی از آنها فراهم خواهد گشت.

شما ممکن است این را هم بپسندید