اهتزاز پرچم ستاددیه بر قله دمادند

به مناسبت میلاد امام رضا علیه‌السلام جمعی از کوهنوردان سمنانی با حمل پرچم ستاد دیه در مسیر فتح قله دماوند، مبلغی را برای آزادی یکی از زندانیان جرایم غیرعمد این نهاد مردمی جمع‌آوری کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور، در این برنامه ورزشی که با هماهنگی این نهاد حمایتی و با هدف فرهنگ‌سازی در پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها انجام شد، علاوه بر توزیع اقلام فرهنگی و آموزشی مبلغی برای آزادی یک زندانی زن سرپرست خانواده جمع آوری شد.

در این اقدام خداپسندانه که ۸ ورزشکار استان سمنان متولی آن بودند، در مسیر صعود ۳ روزه به قله آتشفشانی دماوند اطلاعاتی از عملکرد این مجموعه حمایتی در راستای آزادی زندانیان واجد شرایط در اختیار کوهنوردانی استان‌های مختلف کشور قرار گرفت تا در اقدام مشابهی این طرح انساندوستانه در سایر قلل مرتفع ایران اسلامی هم اجرایی شود.

دماوند با ارتفاع ۵۶۱۰ متری خود به عنوان بام ایران زمین و بلندترین قله مخروطی جهان شناخته می‌شود و به دلیل جاذبه‌های طبیعی همچون فعالیت آتشفشانی این کوه که هم اکنون در شرایط نیمه فعال است، مهمانان بسیاری از سراسر کشور هر ساله بویژه در ایام فصل تابستان از این طبیعت بکر و چشمه‌های گوگردی و آب گرم آن بهره‌مند می‌شوند.

شما ممکن است این را هم بپسندید