حضور ستاد دیه در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهر سمنان

در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی شهرستان سمنان ضمن حضور مدیرعامل و کارکنان ستاد دیه استان، تبلیغات گسترده ای  در راستای آشنایی مردم با اهداف و آگاهی از عملکرد این ستاد انجام پذیرفت.

IMG_6741

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان سمنان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان سمنان که همزمان با عید سعید غدیر در میدان امام علی(ع)  برگزار شد، ستاد دیه استان سمنان اقدام به نصب بنرهایی در مسیر پیاده روی و هم چنین توزیع ۲۰۰۰ جلد بروشور با محتوای هشدارهایی درخصوص تصادف، چک، مهریه و نفقه و عملکرد این ستاد در سال ۹۳ و ۹۴ نمود.

نعمت ا… جدیدی ، در همایش پیاده روی «صبح و نشاط» که صبح جمعه ۱۰ مهر ماه در شهرستان سمنان برگزار شد با حضور در این مراسم ضمن تشکر از حمایتهای همیشگی مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: نیکوکاران این شهرستان در سال جاری با اهدای مبلغی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲۸ مددجو را فراهم کردند.

وی اظهار داشت: ستاد دیه استان سمنان در سال گذشته توانست ۱۰۷ زندانی جرائم غیرعمد را با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین استان و مساعدت ستاد دیه کشور آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

مدیرعامل ستاد دیه استان سمنان گفت: این زندانیان به علت وضع نابسامان مالی، تصادف‌، مهریه و نفقه از حضور در جامعه محروم شده بودند که تلاش شد تا با جذب کمک‌های خیران و مردم نیکوکار استان سمنان زمینه آزادی آنها فراهم شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان سمنان با دعوت از همکاری هر چه بیشتر خیران و نیک‌اندیشان استان سمنان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، زندانیان آزاد شده را «بدهکار» و نه «بزهکار» توصیف کرد و گفت: این افراد ناخواسته و به اجبار گرفتار و در بند شدند.

IMG_6741IMG_6686IMG_6689IMG_6716IMG_670220150930_095123

شما ممکن است این را هم بپسندید