کمک به آزادی زندانیان نیازمند، فشار بر خانواده آنان را می کاهد

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: فشارها و تنگناها حداقل مشکلاتی هستند که خانواده زندانیان متحمل می شوند به همین علت کمک کردن برای آزادی زندانیان نیازمند، این فشارها را از خانواده های آنان می کاهد.

????????????????????????????????????

آیت الله محمد محمدی گلپایگانی در گفت و گو  با ایرنا، اظهار کرد: وقتی فردی در زندان است، همسر و فرزندانش در بیرون از زندان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.ضمن اینکه نبود سرپرست در کنار خانواده، حتما مفاسد زیادی را به همراه خواهد داشت.

رییس دفتر مقام معظم رهبری هر چند افزود:  کمک به آزادی زندانیان، حداقل، فشارها و تنگناها و سختی‌های تحمیل شده بر خانواده‌های آنها را کم می‌کند اما در عین حال باید گفت همه این زندانیان یک حکم ندارند و افرادی که تحت پوشش ستاد دیه هستند، شرایط خاصی دارند.

وی ادامه داد: به همین علت آیین‌هایی از جمله جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با تعهداتی برای آزادی زندانیان نیازمند و جرایم غیر عمد برگزار می‌شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری همچنین ابراز امیدواری کرد: تعهدات ستاد دیه در قبال آزادی زندانیان جرایم غیر عمد عملی شود.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی یکی از سنت‌های موکد اسلامی در ماه رمضان را افطاری دادن دانست و استفاده از این سنت را از سوی ستاد دیه امری مطلوب برای جمع آوری کمک به نفع کسانی که در زندان هستند، عنوان کرد.

شما ممکن است این را هم بپسندید